پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112295
حسين هدايتي بازداشت شد+تکذيب
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 928

فارس: حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين بازداشت شد.

 پليس حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين و ملوان انزلي را با حکم قضايي به دليل بدهي سنگين بانکي بازداشت کرده است.
 
حسين هدايتي توسط پليس آگاهي بازداشت شده است.
 
حسين هدايتي سرمايه دار تهراني متولد سال ???? تهران است که از دهه ?? به سرمايه‌گذاري در حوزه ورزش به ويژه فوتبال علاقه‌مند شده است.
 
جزئيات اين خبر متعاقبا منتشر خواهد شد.

تکذيب
نجفي: به شدت تكذيب مي‌كنيم و قطعا از آن رسانه هم شكايت خواهيم كرد

ايسنا: وكيل حسين هدايتي دولابي گفت: موكلم در حال حاضر در باشگاه حضور دارد و خبر بازداشت وي را به شدت تكذيب مي‌كنم. همچنين از رسانه‌اي كه خبر بازداشت وي را منتشر كرده شكايت خواهيم كرد.

آرش نجفي ـ وكيل مالك باشگاه ملوان و رييس هيات مديره باشگاه استيل‌آذين ـ در گفت‌وگو با ايسنا درباره اخباري مبني بربازداشت موكلش تصريح كرد: برخي رسانه‌ها خبر بازداشت حسين هدايتي دولابي را منتشر كردند اما ايشان در حال حاضر در باشگاه هستند. ما هم دليل اصلي اين شايعه‌سازي‌ها را در اين شرايط نمي‌دانيم.

وي ادامه داد: موكلم قصد دارد امروز از رسانه‌اي كه چنين خبري را منتشر كرده شكايت كند. وي هيچ‌گونه تخلفي انجام نداده است كه بخواهد به دليل آن بازداشت شود.

نجفي تاكيد كرد: ما اين خبر را به شدت تكذيب مي‌كنيم و قطعا از آن رسانه هم شكايت خواهيم كرد.

روز گذشته مراسم معارفه پرويز مظلومي ـ سرمربي جديد تيم فوتبال استيل‌آذين گهر ـ برگزار شد كه حسين هدايتي در اين مراسم حضور نداشت و اين غيبت موجب بوجود آمدن حرف و حديث‌هايي در بين خبرنگاران حاضر در مراسم شد.

با وجود آنكه مظلومي در اين رابطه گفته بود هدايتي عمل جراحي داشته است، برخي رسانه‌ها اعلام كردند كه حسين هدايتي به دليل بدهي ميلياردي بانكي در بازداشت به سر مي‌برد.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html